Titleist Fairway Wood GT2 charakteryzuje się głębszym, bardziej wysuniętym do przodu CG wraz z nowym kutym czołem i opatentowaną koroną, aby poprawić start, rotację i wybaczalność z dowolnego miejsca. Produkt na zamówienie. Czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
Titleist Fairway Wood GT2
Fairway GT2 zapewnia wysoki lot, niski spin oraz wyjątkową wybaczalność. Model jest dostępny w wersji z pięcioma różnymi loftami, pozwalając graczom na wybranie odległości w górnej części. GT2 ma zachęcający profil z płytkim czołem, idealny dla graczy, którzy mają bardziej zamaszystą technikę przy uderzeniu.
Ultralekka korona Seamless Thermoform Crown na fairwayach GT2 i GT3 jest wykonana z tego samego nowego Proprietary Matrix Polymer, który można znaleźć w driverach GT. Gęstość polimeru Proprietary Matrix Polymer jest około pięciokrotnie mniejsza niż w przypadku stali, dzięki czemu inżynierowie Titleist uzyskali znaczną redukcję wagi w porównaniu do koron fairway'ów poprzedniej generacji, zachowując klasyczny dźwięk i czucie Titleist. Korona jest również całkowicie bezszwowa, zapewniając preferowany przez graczy wygląd, materiałowej konstrukcji GT. Aby dostosować się do różnych punktów ciężkości między dwoma modelami, korona GT2 wykorzystuje więcej opatentowanego polimeru Matrix niż GT3.
Mała waga uzyskana dzięki bezszwowej termoformowanej koronie fairwayów GT pozwoliła inżynierom Titleist na przesunięcie środka ciężkości każdego modelu do CG, ciężar główki GT2 jest przesunięty niżej i bliżej czoła, zapewniając wyższy start i niższy spin niż jego poprzednik TSR2. CG GT3 jest przesunięty głębiej aby umożliwić wyższy start przy jednoczesnym utrzymaniu rotacji na niskim, ale grywalnym poziomie.
Powierzchnia kija na fairwayach GT została specjalnie zaprojektowana, aby poprawić wydajność uderzeń nisko na licu. Nowa wkładka osadzona wokół dolnej części kija, pozwala zachować prędkość piłki, wyeliminować nadmierny obrót i poprawić dźwięk oraz czucie.
Zarówno fairway GT2, jak i GT3 charakteryzują się udoskonalonym kształtem. Inżynierowie Titleist spłaszczyli krzywiznę podłoża od heel do toe w obu modelach, co sprawia, że główka wydaje się być niżej osadzona. Uderzenia od strony toe i heel trafiają teraz również wyżej na czoło, co zwiększa wybaczalność.
Najważniejsze cechy:
- Wysoki start, niski spin
- Lofty: 13.5, 15.0, 16.5, 18.0, 21.0 (RH/LH)
- Standardowe długości: 43", 43", 43", 42", 41.5"
- Standardowy Lie: 56.5, 56.5, 57.0, 57.5, 58.0
- Główka: 200 cm3, 170 cm3, 170 cm3, 150 cm3, 145 cm3
- Polecane gripy: Titleist Universal 360 Grip
- Opcje wagowe: 9 gramów (nominalnie) z opcjami +6, +4, +2, -2, -4
- SureFit Hosel: Kompatybilny z TSR, TSi, TS
Dostępne shafty:
Mitsubishi Tensei 1K Black
- Launch: Niski
- Flex: S, X, TX
- Waga: 65g - 75g
- Torque: 2.8 - 3.6
Project X HZRDUS Black 5. generacji
- Launch: Niski/Średni
- Flex: 5.5, 6.0, 6.5, TX
- Waga: 60g - 80g
- Torque: 2.8 - 3.5
Mitsubishi Tensei 1K Blue
- Lunch: Średni
- Flex: R2, R, S, X, TX
- Waga: 55g - 75g
- Torque: 3.9 - 5.3
Project X Denali Red
- Launch: Średni/Wysoki
- Flex: 4.0, 5.0, 5.5, 6.0
- Waga: 40g - 60g
- Torque: 4.0 - 6.2
Graphite Design Tour AD-DI
- Launch: Range
- Flex: R2, R1, SR, S, X
- Waga: 5 - 8
- Torque: 2,9 - 4,7
Graphite Design Tour AD-UB
- Launch: Ranges
- Flex: R2, R1, SR, S, X, TX
- Waga: 5 - 8
- Torque: 2.8 - 4.4
Graphite Design Tour AD-VF
- Launch: Range
- Flex: R2, R1, SR, S, X, TX
- Waga: 5 - 8
- Torque: 2.8 - 4.3
Informacja dodatkowa: Produkt na zamówienie. Czas oczekiwania to 2-3 tygodnie.
Producent: Titleist